loading...
تارا فان
تارا بازدید : 28 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)
آهای آدما که عاشقید هرگز نذارید طرفتون بفهمه که اونو بیش از اندازه دوسش دارید. اونوقت رابطتون که به آخرش رسید از روی ترحم فقط باهاتون میمونه. از من به شما نصیحت هیچ وقت هیچ کسو خیلی خیلی خیلی زیاد دوسش نداشته باشید چون اونموقع توقع دارین اونم شما را و دوست داشته باشه، دلش براتون تنگ بشه، نه اینکه دو ماهه نددیدتتون هیچ عین خیالشم نباشه.

هر موقع دیدید دارید تحقیر میشید نمونید به هیچ عنوان نمونید ولی من خرم میمونم. چون نمیتونم خودشم میدونه واسه همینم براش عادی شدم و براش مهم نیستم. واسه همین هیچ ارزشی براش ندارم. چون میدونه همیشه هستم اگه ازش خبری نشه منم که بهش اس میدم. میبینم گوشیش خاموشه نگرانش میشم بعد بگه تو میدونستی گوشیم خاموشه از قصد اس دادی که با حرفش دلمو بشکونه.

بخدا من مشکل دارم، مشکل بزرگ و جدی که نمیریم. خدا شفام بده. آمین.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 131
  • بازدید کلی : 1,829