loading...
تارا فان
تارا بازدید : 5 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
چند روز پیش یه حرفی شنیدم مخم سوت کشید اینکه دختر خاله به خاله ام گفته بود من شماره یکی از بچه ها پاساژ رو دارم و سر به سرش می زارم اعصابم بکلی هرد شد همه اوار شدن یه جوری من رو تو فامیل خراب کنن.دختر دایی هم که گیر جرا من گگیر دادم به شهرشون و نمی رم به شهر خودم.دیگه خسته شدم و خواستم به همه حرف ها پایان بدم .به محل کارم گفتم دنبال نیرو باشن و ...

احتمالا اوایل آبان برام قم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 156
  • بازدید کلی : 1,854