loading...
تارا فان

تارا بازدید : 25 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

نمونه سوالات


 

ردیف نام فایل دریافت فایل
۱ ریاضی پیش معماری و حسابداری
۲ ریاضی عمومی۲ حسابداری
۳ ریاضی عمومی کلیه رشته‌ها غیر از معماری و حسابداری
۴ ریاضی عمومی معماری
۵ ریاضی عمومی و مقدمات آمار تربیت بدنی
۶ ریاضی عمومی یک حسابداری
۷ ریاضی کاربردی برق
۸ ریاضی کاربردی کامپیوتر- ریاضی ۷ یا ریاضی عمومی۲ رشته‌های مختلف فنی
۹ ریاضی پیش کلیه رشته‌ها غیر از معماری وحسابداری
۱۰ آمار کامپیوتر
۱۱ روش‌های آماری حسابداری

 


تارا بازدید : 6 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

اخیرا یک فراری 250 gto با قیمت 52 میلیون دلار به فروش رسیده و باعث شده است که این مدل تبدیل به گران ترین خودروی جهان شود.
فراری 250 gto مدل 1963 که زمانی پائول پاپالاردو کلکسیونر مالک آن بود، در سال 2012 نیز عنوان دیگری را در فروش 250 gto ثبت کرده بود.
قیمت 52 میلیون دلاری این خودرو نسبت به سال 2012 که  gtoبا قیمت 35 میلیون دلار به فروش رسید 49 درصد افزایش داشته است.


تارا بازدید : 9 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)



گفت:بابایی حالا که من موهامو زدم
شبیه کدوم بازیکن شدم؟

باباش لحظه ای بغضش رو فرو دادوگفت:
هیچکدوم پسرم...تو از همشون خوشتیپ تری..


تارا بازدید : 30 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

مرد واقعی

ازبرج ناقوس کلیسای سوخته  می توانستیم پل را ببینیم. قرص ارغوانی خورشید آرام آرام پائین     می آمد. من  ترسیده بودم فتاح اما سیگار می کشید و می خندید.

-         کسی از اون جا رد نمی شه..بیا برگردیم

رو به من کرد و پرسید: می ترسی؟

-         من.. .. نه.. نه.. نمی ترسم که..

-         پس خفه شو

چیزی نگفتم. نمی خواستم جوابش را بدهم. حالا دیگر همه فتاح الشمری  را میشناختند. کم سن و سال ترین تک تیرانداز شهر بود، شانزده ،هفده ساله و پر دل و جرئت. به او لقب  ابو المعتز داده بودند.

-         مگه نمی خوای  عضو "احفاد الرسول"  بشی ؟

سر تکان دادم. بی آن که چشم از آن پل قدیمی بردارد  زیر لب گفت: همیشه اولی ش سخته.

خندید و ادامه داد: بی خیال..کمکت می کنم

رو به من کرد و ادامه داد: هم ثواب می کنی ، هم پونصد لیره کاسب میشی

به افق خیره شد، به منظره ی غروب خورشید پشت کوههای سرد و بنفش.

-         با پولت می تونی یه کلت کمری بخری و ..

کسی جیغ زد. صدا دخترانه بود.  از همان جا می شد دید. کشان کشان او را کنار دیوار فرو ریخته ی کلیسا بردند. دخترک می لرزید . روسری به سر نداشت. "شعبان جابرحمیده" به سمتش رفت  . دختر دوباره جیغ زد. شعبان با دست های زمخت و بزرگش دختر را به دیوار کوبید. دست در گریبان دختر انداخت و با حرکتی تند و سریع گردبند او را پاره کرد. خطی سرخ روی گردن سفید دختر نقش بست.  شعبان از دختر فاصله گرفت.صفیر چند گلوله پی درپی.تق..تق..تق..تق.. دیوار پشت سر دختر سوراخ سوراخ شد. خون به اطراف پاشید. هلهله ی سربازان النصره صحن سوخته ی کلیسا را لرزاند.

-         .... خوام ببرمت یه جای خوب

-         چی؟

-         حواست کجاس؟ گفتم امشب می خوام ببرمت یه جای خوب

-         کجا؟

فتاح با صدائی بلند  خندید. شیطنت بار نگاهم کرد و گفت:مگه نمی خوای مرد بشی؟ یه مرد واقعی..!

دلم لرزید . چیزهائی درباره اش شنیده بودم. انگار مایعی داغ در شکمم می چرخید و پائین می رفت . نفسم بند آمد.

فتاح سیگار نیمه تمامش را تف کرد و گفت: اوناهاش.. ببین.. زودباش بیا..

مردی روی پل بود. لاغر اندام . سی و چند ساله. فتاح اسلحه را به دستم داد و گفت: نشونه بگیر

اسلحه ی فتاح را گرفتم.

-         می بینیش

حالا با دوربین اسلحه بهتر  می دیدمش . چیزی در دست داشت. اسلحه را کمی پائین گرفتم. چند قرص نان در دست مرد بود.

-         نشونه بگیر. سر یا قلبش...

ضربدری که وسط تصویر بود روی سر مرد قرار گرفت.

-         نفس عمیق بکش. نفس رو توی سینه ات حبس کن

نیم رخ مردی را میدیدم که  بی خبر از پل عبور می کرد.

-         انگشتت رو آروم بذار روی ماشه..

انگشتم روی ماشه بود.

-         حالا..

مرد مکث کرد  .

-         بزن

مرد ایستاد.

-         بزنش

روبرگرداند و به جائی که مخفی شده بودیم نگاه کرد. انگار به من خیره شده بود خشکم زد.

فتاح داد زد: بزنش .....
انگشتم ماشه را فشار داد. سر مرد متلاشی شد. فتاح خندید. من اما عق زدم و بالا آوردم. همان جا زانو زدم. اشک از چشمانم سرازیر شده بود که فتاح دست برشانه ام گذاشت و گفت: گفتم که...همیشه اولی ش سخته...

 


تارا بازدید : 6 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
ذهن خالي، محل مورد علاقه شيطان است. تمام كارهاي شيطاني در ذهن خالي روي خواهد داد. ذهن خود را با افكار مثبت و با ارزش پر كنيد.

 ۱. در كار ديگران دخالت نكنيد، مگر آنكه از شما درخواست كمك كند.

بيشتر ما با مداخله در امور ديگران، براي خود و آنها مشكلاتي ايجاد مي كنيم. ما معمولاً به اين دليل در كار آنها مداخله مي كنيم كه معتقديم راه ما، بهترين راه است. ما تصور مي كنيم كه منطق ما بهترين منطق است و كساني كه مطابق طرز فكر ما عمل نمي كنند، بايد مورد انتقاد قرار بگيرند و به مسير درست (كه همان مسير ماست) هدايت شوند. اين طرز فكر، وجود فرديت را انكار مي كند. خداوند هر يك از ما را منحصر به فرد آفريده است و هيچ دو نفري، نمي توانند يك جور فكر و عمل كنند. تمام مردان و زنان، به روش منحصر به فرد خودشان عمل مي كنند؛ بنابراين به فكر كار خود باشيد و آرامش را براي خود حفظ كنيد.

 ۲. حسود نباشيد

همه ما اين تجربه را كسب كرده ايم كه چگونه حسادت مي تواند آرامش ذهن را به هم بزند؛ مثلاً وقتي كه شما مي دانيد كه سخت تر از همكاران تان در اداره كار مي كنيد، اما گاهي اوقات آنها ترفيع مي گيرند و شما نمي گيريد، يا اينكه چند سال پيش كاري را شروع كرديد، اما به اندازه همسايه تان كه تازه يك سال است آن كار را شروع كرده، موفق نيستيد. مثال هاي متعددي از اين قبيل در زندگي روزمره وجود دارد، اما هيچ يك از آنها دليل نمي شود كه شما حسودي كنيد. به خاطر داشته باشيد كه زندگي هر كسي طبق سرنوشت او رقم مي خورد كه حالا جزئي از واقعيت اوست. اگر مقدر شده كه شما ثروتمند باشيد، هيچ چيز در دنيا نمي تواند شما را متوقف سازد و اگر اينگونه مقدر نشده باشد، هيچ كس نمي تواند به شما كمك كند. با سرزنش كردن ديگران، در قبال بداقبالي خود، كاري از پيش نمي بريد. مطمئن باشيد كه حسادت، شما را به جايي نمي رساند، تنها آرامش را از ذهن شما مي ربايد.

 ۳. ببخشيد و فراموش كنيد

اين روش، بهترين راه براي رسيدن شما به آرامش ذهني است. ما اغلب به دليل اينكه كسي به ما توهين كرده يا به ما ضرري رسانده است، احساسات ستيزگي را در قلب خود افزايش مي دهيم. ما شكايت ها و گلايه ها در خود را پرورش مي دهيم و نتيجه آن براي ما، تنها بي خوابي، زخم معده و افزايش فشارخون است. توهين يا صدمه ممكن است يك بار اتفاق بيفتد، اما با تشديد شكايات، مدام آن را به خود يادآوري مي كنيم. شما بايد به سرعت اين عادت بد را ترك كنيد. زندگي بسيار كوتاه تر از آن است كه بخواهد بازيچه چنين چيزهايي شود. ببخشيد و فراموش كنيد؛ تنها با بخشش و فراموش كردن است كه عشق شكوفا مي شود.

 ۴. به دنبال تاييد ديگران نباشيد

دنيا پر از آدم هاي خودخواه است. آنها به ندرت بدون انگيزه هاي خودپسندانه كسي را ستايش مي كنند؛ آنها ممكن است امروز شما را ستايش كنند، زيرا در قدرت هستيد، اما به محض اينكه جايگاه خود را از دست داديد، موفقيت شما را فراموش مي كنند و به دنبال پيدا كردن نقص و ايراد در شما خواهند بود. چرا تا حد مرگ براي به رسميت شناخته شدن تلاش مي كنيد؟ اين رسميت، ارزش اين همه تلاش را ندارد. وظايف خود را بسيار اخلاقي و صادقانه انجام دهيد و منتظر تاييد ديگران نباشيد.

 ۵. خودتان را مطابق با محيط پيرامون خود تغيير دهيد

اگر سعي كنيد فقط محيط را تغيير دهيد، موقعيت هايتان را از دست خواهيد داد. به جاي آن، سعي كنيد خودتان را مطابق با محيط اطراف خود تغيير دهيد. به محض انجام اين كار، حتي محيط پيرامون تان كه با شما سر جنگ داشت، به طور اسرارآميزي، تغيير مي كند و با شما همسو و هماهنگ مي شود.

 ۶. آنچه را كه درمان نمي شود، تحمل كنيد

بهترين راه براي تبديل ضرر به سود، همين است. هر روز با تعداد زيادي از ناملايمات، بيماري ها، آزردگي ها و حوادثي مواجه مي شويم كه نمي توانيم آنها را تحمل كنيم و يا تغييرشان دهيم؛ بنابراين بايد ياد بگيريم كه با آنها سازگار شويم. بايد بياموزيم با خوشرويي و بردباري، آنها را تحمل نماييم. به خودتان ايمان داشته باشيد؛ شما برحسب ميزان شكيبايي خود، قدرت و توانايي بيشتري را به دست خواهيد آورد.

 ۷. به اندازه توان خود مسئوليت به عهده بگيريد

لازم است اين پند، هميشه در خاطرتان بماند. ما اغلب تمايل داريم بيشتر از توان مان مسئوليت برعهده بگيريم؛ انگار اين امر، ذهن و منيت ما را راضي مي سازد، اما شما كه حدود خود را به خوبي مي شناسيد، چرا كار بيشتري را تحمل مي كنيد كه نگراني بيشتري را براي شما در بر خواهد داشت؟ شما نمي توانيد با فعاليت هاي بيشتر، ذهن خود را به سمت آرامش سوق دهيد؛ بنابراين درگيري هاي اضافي را كاهش دهيد و اوقات خود را صرف دعا، درون نگري و آرامش نماييد. اين كار افكاري را كه موجب بروز استرس و بي قراري در ذهن تان مي شود، كاهش مي دهد. ذهن آسوده، آرامش بيشتري در بر خواهد داشت.

 ۸. به طور مرتب تمركز را تمرين كنيد

تمرين تمركز، ذهن را آرام مي كند و افكار مزاحم را از بين مي برد. اين كار بالاترين درجه آرامش ذهن است. اگر هر روز نيم ساعت تمركز نماييد، ذهن تان در ۲۳ ساعت و نيم ديگر، آرامش كافي خواهد داشت و ذهن شما به سادگي قبل، درگير ناملايمات نمي شود. با افزايش زمان تمركز روزانه، سود بيشتري عايدتان خواهد شد. به علاوه، كارايي شما نيز افزايش مي يابد و قادر خواهيد بود نتايج بهتري را در زمان كمتري ارائه دهيد.

 ۹. ذهن خود را هرگز خالي نگذاريد

ذهن خالي، محل مورد علاقه شيطان است. تمام كارهاي شيطاني در ذهن خالي روي خواهد داد. ذهن خود را با افكار مثبت و با ارزش پر كنيد. فعالانه يك سرگرمي را دنبال كنيد و كاري را انجام دهيد كه علاقه شما را برانگيزد. شما بايد تصميم بگيريد كه چه چيزي بيشتر ارزش دارد؛ پول يا آرامش ذهن؟ ممكن است سرگرمي هاي شما اغم از كارهاي عام المنفعه يا كار مذهبي، هميشه پولي به همراه نداشته باشد، اما حس موفقيت و تكامل را براي شما در بر خواهد داشت؛ حتي زماني كه از لحاظ جسمي در حال استراحت هستيد، خودتان را مشغول خواندن يا مناجات با خدا نماييد.

 ۱۰. هيچ گاه كاري را به تعويق نيندازيد و هرگز افسوس نخوريد

انرژي و وقت خود را با «بايد» يا «نبايد» ها تلف نكنيد. روزها، ماه ها و سال ها ممكن است با اين مناظرات ذهني بيهوده تلف شود. شما هرگز نمي توانيد برنامه ريزي دقيق و همه جانبه اي داشته باشيد، زيرا هرگز نمي توانيد تمام اتفاقات آينده را پيش بيني نماييد. براي وقت خود ارزش قائل شويد و كارهايي را انجام دهيد كه به راستي لازم است انجام شود. مهم نيست كه اولين بار با شكست مواجه شويد؛ زيرا مي توانيد از اشتباهات خود درس بگيريد و بار ديگر موفقيت كسب نماييد. عقب نشيني و نگراني، كاري از پيش نمي برد، هرگز حسرت نخوريد؛ آنچه كه اتفاق افتاده، ديگر قابل تغيير نيست، حتي اگر تمام عمر حسرت آن را بخوريد.


تارا بازدید : 5 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

کافیه سیم جاروبرقی رو جمع کنی! اون موقع است که آشغالا یکی یکی خودشونو بهت نشون بدن.

 

.ادکلن 200 هزار تومنی میزنی سه ساعتم بوش نمیمونه. بعد یه سیگار 200 تومنی میکشی تا سه روز بوش میمونه.

 

.دقیقا وقتی داری با بابات راجع به گرفتن ماشین حرف می زنی، همون لحظه تلویزیون یه برنامه پخش می کنه در مورد تاسف بارترین تصادف های تاریخ بشر با ماشین؛ کلی هم خانواده ها رو نصیحت می کنه.

 

.همیشه توی تاکسی او کسی که اون ته نشسته، زودتر پیاده می شه.

 

. هندزفری رو اتو هم بکشیم بعد از دو دقیقه گره می خوره.

 

.اگه اسمت میرزا شمس الدین گل کلمیان هم باشه، وقتی می خوای ایمیل یاهو درست کنی می گه قبلا با این اسم ساخته شده.


.کیلو کیلو آلبالو و آناناس و هلو و پرتقال تو یخچال باشه نمی خوریم اما یه رانی که می خری گیر می دی به او تیکه میوه که تهش مونده.دلت می خواد با کلید درش بیاری.

 

.اگه تنها باشی همه ماشینا خالیه اما اگه دو نفر باشید 60 تا ماشینم بیاد فقط جا برای یک نفر دارن.

 

موقع رایت کردن سی دی یا 300 مگ خالی می مونه یا پنج مگ زیاد میاد که چون یه دونه فایله کاریش نمی تونی کنی.

 

.یک ساعت اضافه می خوابی تا دو روز خوابت نمیاد، یک ساعت کمتر می خوابی تا دو روز خواب آلودی.

 


.می دونید تنفر برانگیزترین آدم کیه؟ اونی که تو جواب ابراز علاقه، بهت میگه مرسی!


.به بعضی ها باید گفت، یه ذره صورت رو آرایشت مونده.


.یه آدم خسیسی داشت آدرس خونشون رو به دوستش می داد: میای از در ورودی آپارتمان، داخل می شی میری سمت آسانسور، دکمه طبقه نهم آسانسور رو با آرنج می زنی. وقتی اومدی بالا از آسانسور که بیای بیرون، سمت چپ خونه منه. با آرنج در میزنی و منم در رو باز می کنم. دوستش میگه: به نظر آسون میاد ولی چرا باید با آرنج در بزنم؟ طرف میگه: چی؟ یعنی دست خالی اومدی دیدنم؟


.آیا می دانید زبان ایرانی ها مختصرترین زبان دنیاست؟ مثال: جمله «میری سریع این کار و انجام میدی و برمی گردی»، فقط با یک کلمه بیان می شود: «اومدیا»!


.واقعا چرا تا مدت ها دفتر 80 برگ نداشتیم؟ 60 کم بود، 100 زیاد؟ مشکلاتی برای تحصیل داشتیما.


.تو چین اگه شکست عشقی بخوری چند برابر زجر می کشی، لامصب هر طرفو که نگاه می کنی قیافه عشقت میاد جلو صورتت.


.با کلی ناز و ادا رفتم جلوی بابام میگم موهامو کوتاه کردم خوشگل شدم؟ یه نگاه بهم کرد گفت جلل الخالق خدا چی ساخته نگاه کن تو رو خدا. منم کلی ذوق مرگ شدم دیدم داره اشاره می کنه به تلویزیون: «راز بقا در حال نشون دادن دوتا شامپانزه».


.نشستیم کل خانواده داریم فیلم نگاه می کنیم تیکه حساس فیلم، بابا گوشیش زنگ می خوره جای اینکه بره تو اتاق صحبت کنه، خیلی شیک و مجلسی همونجا می شینه و صدای تلویزیون رو کم می کنه! پدر جان، ما در نقش گلدونیم؟


.وقتی بچه بودم هر وقت می گفتن واسه شفای مریضا دعا کنید، اول از همه واسه شفای قلب مریض میزوگی دعا می کردم.


.هیچ وقت از مشکلات زندگی نارحت نشو، کارگردان همیشه سخت ترین نقش ها را به بهترین بازیگرها می دهد.


.اصولا مخالف خودکشی هستم مگر اینکه عکس شناسنامم پخش بشه.


.این روزها گرونی اینقدر بیداد می کنه که جیبم دیگه جواب نمی ده. جواب که نمی ده هیچ، تازه سوال هم می پرسه!


.قدیما به کسی که به پات می نشست می گفتن: وفادار، الان می گن: سیریش.


.یاد زمانی که تو آرایشگاه مردونه فقط مو کوتاه می کردن بخیر.


.بیماری یخچال گرایی چیست؟ نوعی بیماری روانیست که فرد را تحریک به باز کردن در یخچال می کند، در حالی که نه تشنه است، نه گرسنه است و نه اصلا می داند که چه می خواهد.


از علائم این بیماری این است که فرد از اتاقش خارج می شود. سرگردان راه آشپزخانه را در پیش می گیرد، در یخچال را باز می کند، چیزی برنمی دارد، در را می بندد، این بیماری به وفور در میان متولدین دهه های 60 و 70 به چشم می خورد.


.نصیحت یه مرد به زنش: هر وقت یه سوسک تو دستشویی دیدی با دمپایی فورا نکوب رو سرش، بی توجه از بغلش رد شو، این کار از صدتا فحش براش بدتره.


.پولمیذاری تو موسسه ورشکست میشه، می ذاری بانک اختلاس می کنن، میدی به مامانت پس نمی ده بهت، پیش خودت نگه می داری خرج می شه، بعد می گن چرا طرف اعصاب درست درمون نداره.


.دانشمندان بر این باورند که 789032157 هزار نفر در دنیا دچار تنبلی مفرط هستند. خب توام جزوشونی خوندی عددو؟ نخوندی؟...


.زن داداشم پاش رفته رو سوسک، شب موقع خوابیدن پاشو از تخت آویزون کرده که از خودش دور باشه. نمی دونم دادشم با چه انگیزه ای ادامه می ده به این زندگی.


.سخت ترین کار تو دوران دانش آموز بودن، خوردن نارنگی زیر میز بود! لامصب بوش تا دفتر می رفت.


تارا بازدید : 5 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)


یوفا: سرمربی بارسلونا با تمسخر گفت که تیمش هر هفته باید بحران جدیدی را تجربه کند.



به گزارش یوفا: تاتا مارتینو پیش از دیدار امشب تیمش مقابل وایادولید درباره چرخش و موضوعات مختلف دیگر صحبت کرد. مارتینو توضیح داد که پس از دو ماه حضور در بارسلونا، کم‌کم متوجه می‌شود که کارها در باشگاه چگونه انجام می‌گیرد. وی اظهار داشت: در باشگاه جای‌گیر شده‌ام و فهمیده‌ام که باید هر هفته بحرانی به وجود آوریم. گاهی این بحران هفته‌ها باقی می‌ماند و گاهی سه روز طول می‌کشد. عصبانی نیستم. دارم متوجه می‌شوم که بحران بعدی چه خواهد بود.


وی ادامه داد: تیم در حال تکامل است؛ ما داریم رو به جلو گام برمی‌داریم. جای زیادی برای پیشرفت داریم. در هر بازی به تکامل می‌رسیم. بهترین مسئله این است که بهتر و بهتر شویم و به پیروزی برسیم؛ یعنی همان کاری که داریم انجام می‌دهیم.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: باید همان کاری را که در گلاسگو انجام دادیم، دوباره اجرا کنیم و نشان دهیم که می‌توانیم عملکرد خوب را تکرار کنیم.

 


تارا بازدید : 5 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی رضا شیری به نام میشه فکر کرد بودی. این آهنگ با لینک مستقیم و حجم مناسب قابل دریافت و دانلود است. متن آهنگ نیز در وب قرار گرفته است. امیدواریم که نهایت لذت رو از دانلود این آهنگ ببرید.

        


تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 104
  • بازدید کلی : 1,802